lunes, 13 de abril de 2009

Conclucions PAC 2. 1

Conclusions finals

Ara mateix i després d’acabar la realització de les demandes de l’activitat i reflexionar sobre tota la feina feta, crec que he acabat identificant un canvi conceptual del que no ho és. Fins ara no n’era conscient que durant el meu procés formatiu, com a alumne abans i ara com a docent, moltes vegades havia realitzat un veritable canvi conceptual. Així, abans de començar a treballar els materials de l’assignatura i participar en el debat només pensava que progressivament aniria ampliant els meus coneixements i habilitats d’una manera acumulativa i força simple.

Concloent, ha esta una experiència molt positiva. Crec que ha suposar un punt i apart en la meva manera de pensar i de treballar, ja que a moments d’ara i durant la meva feina diària em plantejo contínuament si realment la meva manera d’actuar com a docent està ben planificada i dissenyada com per poder produir un canvi conceptual i conseqüentment un aprenentatge significatiu en el meu alumnat. Penso que és un nou principi que encara està per acabar-se en la forma de nous pensaments i models mentals. Crec que fins que realment sigui operatiu i el pugui aplicar a entorns educatius encara ha de passar temps, ja que el costum és difícil de canviar i encara em costa aplicar tot l’aprés durant les PAC’s a la meva realitat quotidiana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario